Afrika - Reisverslag uit Tiel, Nederland van javina leecy - WaarBenJij.nu Afrika - Reisverslag uit Tiel, Nederland van javina leecy - WaarBenJij.nu

Afrika

Blijf op de hoogte en volg javina

01 Oktober 2014 | Nederland, Tiel

Vandaag is het zo ver! Ik ga een maand met Jasmijn naar Zuid-Afrika!
Wat ontzettend spannend en leuk! Ik heb er heel veel zin in, maar vindt het ook best lastig om iedereen hier achter te laten! Anyhow tot over een paar dagen wanneer ik weer een verslag erop zet!

  • 01 Oktober 2014 - 12:53

    Nicole:

    Heeeeel veeeel plezier!!! Geniet van alle indrukken!
    Liefs nicole giel en mika

  • 01 Oktober 2014 - 13:18

    Jen:

    Een heeeele goeie reis lieverds!! Heel trots op jullie. Geniet geniet geniet!! Love you dikke kusss

  • 01 Oktober 2014 - 15:12

    Johan Dijkstra:

    Geniet van dit mooie avontuur! ! En wel zuinig zijn op jezelf. Als je daar nog een Rode Kruis gebouw of huis ziet, wil je die dan voor mij op de foto zetten. Ik leg een verzameling aan van de RK gebouwen over de hele wereld. Alvast bedankt..en zet ' m op!!!

  • 01 Oktober 2014 - 15:19

    Patricia :

    Geniet ervan moppie xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tiel

Mijn eerste reis

Ik ga vanaf vandaag een maand vrijwilligerswerk doen in Zuid-Afrika.

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2014

Afrika

06 Oktober 2014

Afrika

01 Oktober 2014

Afrika
javina

Vandaag komt mijn grote droom uit. Ik ga met een vriendin vrijwilligerswerk doen in Zuid-Afrika.

Actief sinds 01 Okt. 2014
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 2598

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 29 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: